tisdag 20 oktober 2009

Plats i korgen


Fotade för Ömsen djurförsäkringar dag. Hundar och katter som råkat ut för lite trubbel!
Och så fick jag ett papper med några hundskämt...

- Det var en bekväm byracka du har!
- Ja, det är en lathund.

- Din hund ser väldig nedgången ut!
- Ja, tyvärr, det är en knarkhund!

- Värst vad din hund har utstående öron!
- Det är en Cavalier Prince Charles Spaniel.

- Vilken ihållande ton din hund har när han skäller.
- Ja, det är en ungersk Vissla.

- Din hund är verkligen inne!
- Ja, han är en trendsetter.

- Har du alltid haft samma hund?
- Ja, det är en jämthund.

- Fy fan vad din hund luktar illa!
- Jag vet. Det är en Stank Bernhard.

- Bits hunden?
- Nej, den sticks. Det är en spets.

- Har din hund något stamträd?
- Nej den går till vilket träd som helst.

- Är din nya vakthund lika bra som den gamla?
- Bättre, jag har inte kommit in i mitt hus på fyra dagar...

- Vet du hur man får en hund att sluta skälla i baksätet?
- Nej?
- Man flyttar den till framsätet!

- Hur gillar du din nya hund?
- Han är jättefin, han hämtar tidningen till mig varje morgon!
- Det är väl inte så ovanligt!
- Nä, men jag prenumererar inte på någon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar